I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, February 27, 2009

KE TV3...

Abby Fanna sedang membuat liputan depan sri pentas...aku tengok secara live tu....
Datin Seri Jeanne Abdullah...isteri PM...


dah lama aku tak update blog ni...tak ada kesempatan..aku ada sesuatu nak kongsi...Pada 12 February yg lepas..aku dan kawan aku telah pergi ke sri pentas tv3 untuk praktikel sehari bersama wartawan...ini adalah kursus wajib bagi subjek komunikasi...aku sangat teruja dan gembira bila pertama kali menjejaki sri pentas...yang paling best apabila berita yang aku buat dengan wartawan tu keluar dalam buletin utama...seronok sangat!layanan yang aku terima sangat baik..rasanya tak sabar nak bekerja di sana pulak..buat semua staff tv3, terutama pembaca berita encik kamruddin mape, wartawan kak anisah dan encik arafi, dan semua yang bekerja sama secara tidak langsung...terima kasih atas segalanya...semoga Allah sentisa merahmati kamu semua!...




No comments:

Post a Comment